maandag 23 februari 2009

Visite uit Nederland

Afgelopen dagen hadden wij visite in huis. 2 grote mensen ( JohnJohn en Liane ) en een klein meisje ( Yasmin ). Dat meisje was toch leuk. Kon ik heel lekker mee spelen. Ze wilde steeds knuffelen en lekker samen spelen. De eerste avond was ik heel erg moe. Ik ben dat niet gewend hoor. Moet toch de conditie maar eens opbouwen. Ik had voor het eerst mijn tong uit de bek hangen. Zo veel moest ik hijgen.
Ik dacht eerst dat het maar voor eventjes was, maar de volgende ochtend waren ze er weer en kon ik weer de hele dag spelen. Ik had ook net van mijn bazinnetje een leuk speeltje gehad dus daar hebben we lekker samen mee gespeeld. Ook gingen we 's middags met z'n alle een wandeling maken en dat was heel leuk. Ik mocht lekker op de foto met Yasmin, lekker dollen in de sneeuw. Poeh, 's avonds was ik weer heel erg moe. Ik kon niet zo goed mijn middagslaapje doen met al dat spelen, maar die slaap haal ik wel weer in.
En weer was het niet over. Ze waren er nog een dagje. Weer de hele dag spelen en knuffelen. Wat een leven.
Ja, en toen was het al weer over, en toen kwamen de tranen. Yasmin moest best een beetje huilen, en ik was ook wel een beetje verdrietig. Ze was zo lief tegen mij. Ze heeft nog een mooie tekening voor mij gemaakt en ook nog een mooie afscheidsbrief.
Nou dat vond ik wel heel lief hoor.

Wie weet komt er gauw weer een klein meisje logeren om met mij te spelen.

Oh ja ik was ook nog opgesloten in de grote schuur. Ik had me er verstopt om er lekker te kunnen spelen en toen was opeens de deur op slot. Dus ik kon niet naar buiten. Na een tijdje hoorde ik stemmen buiten en toen ben ik maar wat gaan blaffen en piepen en toen duurde het nog wel een tijdje voor ik gevonden werd. Het is ook zo'n mooie grote schuur met veel verstopplekjes, maar ik wil er wel uit kunnen.

Hier nog wat leuke foto's. Klik maar op het fotootje.

JJ, liane en Yasmin op visite

Geen opmerkingen: