donderdag 16 juli 2009

Zomervakantie

Voor mij is het lekker zomervakantie. Lekker hele dagen buiten, van de zon genieten, een beetje slapen, beetje niksen en af toe een beetje spelen. Weinig tijd dus om een verhaaltje te schrijven.
Ik ben in juni op vakantie geweest in Noord Noorwegen. Wat een lange reis zeg !!
Ik vond het autorijden niks aan. Op het laatst werd ik er helemaal humeurig van. Denk dan maar niet dat je mij nog de auto in krijgt. Maar ja ik moest wel helaas.
De vakantie zelf was leuk hoor. Om het huisje waar we zaten was genoeg te graven en kon ik genoeg muizen opgraven. JamJam. Ook het water vond ik leuk. Achter de vogeltjes aan, lekker pootje baden. Super gewoon.

Nu ben ik al weer een paar weken terug en ik vind het heerlijk zo. Niet zo vaak meer in de auto, lekker thuis mijn eigen dingetjes doen.

Ben pas wezen zwemmen voor de eerste keer. Het was een tijdje lekker weer zodat we konden gaan zwemmen in de Glomma. Eerst durfte ik niet en heeft mijn baasje mij gedragen naar het eilandje, maar ik durfde wel terug te zwemmen. Kon ik lekker schoon worden want ik had heel veel kuilen gegraven op het eiland. Zag er zwart van. Zwarte poten, zwarte neus, overal zand in mijn vacht.

Vanwege mijn zomervakantie hou ik het kort, maar ik heb nog wel wat leuke fotos.

Klik op onderstaand fototje en zie hoe groot ik al ben ( 9 mnd .

Nena zomervakantie

Geen opmerkingen: