zondag 11 januari 2009

Dierenarts

Vrijdagmiddag moest ik naar de dierenarts voor een prikje. Niet dat ze dat van te voren vertellen hoor, nee gewoon mee in de auto en gaan.
We moesten best lang wachten in de wachtruimte. Gelukkig stond er een pot vol met koekjes en kreeg ik een wat van. Voor mij was nog iemand met een kat, maar dat vond ik niet zo erg. En opeens was ik aan de beurt. Moest op een grote koude tafel staan en toen begon een mevrouw in een wit schort aan mij te voelen. Gelukkig zei ze na die tijd dat alles goed was. Daarna kreeg ik een prikje. Ik voelde er gelukkig niet zo veel van en daarna kreeg ik van het bazinnetje een koekje. Ik mocht ook nog even op de weegschaal. Ik weeg al 7,3 kilo. Ben dus al best gegroeid.

Daarna zijn we nog op bezoek geweest bij Janneke en Wallie en ik kan nu al best goed met de andere honden daar. Heb zelfs nog even met een van de honden voor de kachel gelegen en dat was heel gezellig.




 
Posted by Picasa

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Nena,

Jij hebt het daar wel goed zo te lezen.
Je bent ook al weer een heel stuk gegroeid zie ik. Is het nog steeds zo koud buiten bij jullie?
En wat doe je bazin dat leuk met die collage, is het een bewerkingsprogramma of hoe doe ze dat kan jij dat me misschien vertellen?

Knuf Nancy