zondag 4 januari 2009

Ik heb het voor elkaar

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Dat vuurwerk op oud en nieuw vond ik maar niets. Rare gekke dingen in de lucht. Gelukkig was het ver weg en niet bij ons in de tuin.

Voor mij is het jaar goed begonnen. Ik mag eindelijk ongestoord in de woonkamer komen. Ik mag nu eindelijk bij de kachel liggen, aan het haardhout knabbelen, het kleed in de kamer vernielen etc etc.

En dat ik nu bij de kachel mag liggen vind ik heerlijk. Ik had het namelijk op de dag dat het - 20 was erg koud. Ik was heel erg aan het bibberen, en toen vond vrouwtje het goed dat ik even bij haar op de bank mocht met een dekentje en een kruikje. Oh wat was dat heerlijk.








Ik lag de haast de hele middag op de bank en had absoluut geen zin om er af te komen.




Met al die kou buiten is het wel eens moeilijk om naar buiten te moeten. Bij de kachel is het veel lekkerder. Gelukkig is er nu iemand die mijn oren warmt.













Ik kan nu ook al heel goed 's avonds in de bench liggen zonder te mopperen en ook als er gewerkt moet worden ga ik netjes in de bench. Goed van mij hè.
Ook autorijden vind ik al leuker. Ik heb zelfs een heleboel elanden gezien afgelopen vrijdag. Wel raar hoor. Het raampje van de auto ging steeds open, maar ik mocht er niet eens uit. Ik wil ook elanden bekijken!

Vanmiddag gebeurde er iets heel raars. Ik moest onder de douche. Ik hou niet zo van water en al helemaal niet van al dat rare gedoe. Als ik maar stil blijf staan dan ben ik zo weer klaar dacht ik. En dat gebeurde ook. Ik werd wel lekker drooggewreven, maar die föhn vond ik maar eng. Gelukkig kon ik me lekker warmen aan de kachel.

Oh ja; "Opa" nog bedankt voor die heerlijke warme trui die nu in mijn mand ligt, en "oma" bedankt voor het wassen. :-)

Geen opmerkingen: