zaterdag 28 maart 2009

Even bijpraten

Ik zie tot mijn schrik dat het al even geleden is dat ik wat over mijn hondenleventje heb verteld. Dus de hoogste tijd om jullie weer eens bij te praten.
Ik groei nog steeds goed, weeg al minstens 10 kilo en ook heb ik al een heel goed gebit. Mooie witte en sterke tanden. Ik ben nog steeds lekker ondeugend, maar kan ook heel lief zijn hoor.
Ik geniet van alles wat ik buiten zie. Nu komen er steeds meer vogeltjes voorbij vliegen en dat vind ik wel grappige wezens. Ik kan zelf niet vliegen, al hoewel ik het wel geprobeerd heb hoor. Maar toen viel ik midden in een dik pak sneeuw.

Laatst kwam ik ook een muis tegen. Leuke beestjes om mee te spelen. Baasje zat al te kijken wat ik toch in mijn bek had. Maar afpakken kon niet, want ik de muis gewoon in zijn geheel opgegeten. Oeh wat lekker, maar na die tijd. Ik had me toch last van mijn buik. Mijn buik rommelde ook heel erg zeiden mijn baasjes. Het duurde wel even voor ik de muis kon uitpoepen. Of ik er nog een keer een op eet weet ik niet.

En opeens gingen we vorige week een heel stuk met de auto rijden. Ik moest heel lang in de auto zitten en dan vooral in de bench, maar soms mocht ik er even uit om te plassen, eten en drinken en dan mocht ik wel eens een tijdje voor in zitten. Gingen we toch op vakantie naar de westkust. Na een rit van wel 8 uur waren we op de plaats van bestemming. Ik was nog niet uit de auto of er kwam al een hond naar mij toe. Oei daar schrok ik wel van. Het was een wat grotere hond dan ik en hij begon steeds in mijn nek te buiten. Maar snel bij de baasjes blijven.

We bleven wel een week op vakantie en elke dag kwam ik de andere hond tegen. Ik kwam er achter dat het een jongetje was van 9 maanden en dat hij Toet heette. Maar gelukkig raakte we snel aan elkaar gewend en konden we al gauw lekker spelen. Ook vond ik Toet best wel leuk. Elke ochtend even uit het raam kijken of Toet al buiten was. We gingen op vakantie ook vaak met de auto op pad. Vaak moest ik in de bench, maar soms mocht ik ook voorin. Als mijn baasjes boodschappen gingen doen moest ik alleen in de auto blijven. Ik had het af en toe nog wel een beetje koud in de auto, dus hebben mijn baasjes een mooi jasje voor mij gekocht. Dat scheelde wel hoor.

Op een van de laatste dagen kwam er ook een keer een andere hond meespelen met mij en Toet, maar dat vind ik maar niks. Ik was toch bang voor die hond. Gelukkig haalde mijn bazinnetje me al gauw weer weg bij die andere hond.

Nu ben ik weer thuis en dat is ook wel fijn. Alles weer vertrouwd. Alleen ligt er nog veel sneeuw en is er gisteren weer een pak bij gekomen. Ik kan nog steeds lekker ravotten in de sneeuw en dat vind ik wel leuk.

Ik ga nu even een dutje doen. Tot de volgende keer.

Poot, Nena

Oh ja er volgen nog wat fotootjes hieronder.

Nena op vakantie

Geen opmerkingen: