woensdag 10 december 2008

Al weer een paar dagen.

Ik woon nu al weer een paar dagen in mijn nieuwe huisje en het bevalt met wel. Mijn baasjes zijn best lief, alleen wel een beetje streng.
Maandagmiddag mocht ik weer mee in de auto. Nu alleen in een andere auto dan de dag er voor. Gelukkig mocht ik eerst even voor in zitten en hoefde ik later pas in de bench. Ik ben toen wel heel lief geweest, want ze gingen hondenvoer kopen voor mij.
Wat een grote zak hebben ze gekocht. Kan ik dat allemaal op? Nou af en toe heb ik best veel trek en dan kan ik heel gulzig eten zeggen mijn baasjes. Maar waarom ze nou af en toe in mijn bak moeten roeren als ik aan het eten ben? Ik vind het maar raar, maar het zal wel.

De 2e nacht hier mocht ik weer boven in de bench slapen. En ook dat ging best goed. Ik vond het niet zo eng. Alleen vond ik het om 3 uur wel weer welletjes. Bazinnetje vond dat wat minder geloof ik. Ze keek zo slaperig. En dan om dat tijdstip naar buiten om te plassen, nou dacht het niet. En die haan die aan het kraaien was vond ik heel eng.Ik doe even geen plasje met dat gekraai er bij en wil wel weer naar binnen. En gelukkig ik mocht weer naar de warmte toe. Daarna kon ik daarna nog wel even slapen en heb niet over de haan gedroomd. Tegen 7 uur mocht ik er lekker uit. Bazinnetje was wat ziekjes, dus heb ik na mijn ontbijt, maar lekker in de mand geslapen. Bazinnetje heeft toen wat op de bank geslapen. Ik ben toen heel lief geweest en kreeg als beloning een hondenkoekje.

Aan het eind van de ochtend kwam mijn andere baasje terug van het werk. 's ochtends vroeg eerst even uitgezwaaid en toen hij thuis kwam heb ik hem lekker begroet. Moest alleen een klein blijdschapsplasje doen. Baasje was ook zo lang weg gebleven.
Gelukkig gingen we na die tijd lekker spelen.

's middags na het eten heb ik ook heel lief in de mand gelegen. Aan het eind van de dag heb ik bazinnetje uitgezwaaid, want die moest werken. Ik was nu lekker een keer thuis met mijn baasje. Wel af en toe naar de kerstboom wezen kijken, maar dat mocht eigenlijk niet. Maar ja toch even proberen, maar helaas.

En opeens, wat is dat voor ding en wat maakt dat voor lawaai. De stofzuiger. Oef wel een beetje eng hoor, maar wat is dat een snoer met stekker. Dat ziet er lekker uit.
Was mijn baasje toch heel snel. Kon ik net niet lekker op de stekker gaan kouwen. Oef, ik mag ook niets.

Dat is rond een uurtje of 22.30 weer moest gaan slapen boven vond ik niet zo erg. Ik had me toch een slaap. Maar ja niet voor lang natuurlijk. Om 5 uur ben ik maar eens gaan piepen, kijken of baasje uit bed komt om met mij te spelen. Ik mocht er even uit en daarna wilde de baasjes nog even slapen, nou ik ook wel hoor.

Mijn bazinnetje wilde vanocht uitslapen, maar dacht het toch niet. Toen heb ik me weten te bevrijden uit de bench. Oeps, die is nu wel stuk. Baasje werd toen wel een beetje boos, maar ik was er wel lekker uit.

Wat een kou vandaag om een plasje te doen. Bijna - 15 !!! Brrr. Snel wat doen en naar binnen waar de kachel brand.

Nu weer even lekker in de mand kruipen om een slaapje te doen. Wat ben ik toch een luilak.

Geen opmerkingen: