zondag 14 december 2008

Alleen

Soms moet ik een paar uurtjes alleen in mijn bench zitten als de baasjes er niet zijn. Leuk is dat niet echt natuurlijk, maar ik doe wel heel erg mijn best braaf te zijn. Vrijdagavond was ik eigenlijk heel lang alleen, maar dat vonden de baasjes maar niets. Dus ik kreeg bezoek van Janneke en de kinderen. Gezellig hoor dat ze even kwamen. Gelukkig was wel mijn bazinnetje snel weer terug van het werk.
Gisteravond was mijn baasje naar het werk en ging mijn bazinnetje naar een feest. Met mooie kleren aan. Eerst mocht ik nog even mee en kon iedereen mij bewonderen. Maar wat een mensen en wat een lawaai. Niks voor mij. Buiten sprak een mevrouw mij in het noors aan en dat vond ik wel prettig. Dat nederlands daar snap ik nog weinig van. Na 2 uurtjes mocht ik van mijn bazinnetje weer even naar buiten. Maar vlak daarna ging ze al weer weg. Moest dat nou?? Kreeg wel een lekker koekje in de bench, maar toch.

Dan maar weer proberen te slapen. Misschien komt er gauw weer iemand met mij spelen. Baasje was gauw het werk en die ging gelukkig niet feesten. Kon ik toch nog even dollen.

Nu ben ik weer gezellig met mijn bazinnetje en weet je wat ik nu zo leuk vind? Broekspijpen happen. Oei wat is dat lekker. Maar geloof niet dat bazinnetje dat leuk vind. Ik zet in mijn enthousiasme wel eens mijn tanden in haar been en dan begint ze toch te mopperen. Snap er niets van.
Oh ja dat van dat tappijtknagen is ze ook niet van gechameerd. Ik toch heel erg lekker voor mij?

Nog bijna en dan krijgen we hier bezoek. Ik heb ze al via de webcam ontmoet en dat was leuk. Alleen was ik een beetje moe dus ik heb maar gauw mijn ogen dicht gedaan, zie ze toch gauw.

Geen opmerkingen: