donderdag 18 december 2008

Ik mag niets

Wat mag ik weinig thuis zeg. Ufff. Ik mag niet aan de broekspijpen bijten. Ik mag geen sloffen opeten. Ik mag niet aan de vloer knagen, en niet eens aan de stoelpoten.
Ik mag niet met mijn voeten op de bank. Laat staan in de woonkamer komen.
Ook als ik de blaadjes van de plant opeet wordt ik al gestraft. Het vloerkleed is zo lekker en ook alle snoeren, maar niets mag.
Ik mag geen hout op eten wat ik buiten vind. Zelfs geen blaadjes die op de grond liggen.

Ik mag helemaal niets!! Wat zijn ze streng!!

Wat ik wel mag is lief gaan slapen. Mijn brokjes opeten, water drinken en netjes buiten plassen en poepen. Nou daar is niets aan, want dat kan ik best, maar al die andere dingen zijn zo leuk om te doen en dan krijg ik straf.

Ik heb vandaag mijn dag niet hoor. Buiten is het glad en is het heel nat. Het dooit als een gek en het waait ook nog eens hard. Echt hondenweer, maar niet heus.

Geen opmerkingen: