woensdag 24 december 2008

pakjes

Nu het bijna kerst is komen er ook allerlei pakjes het huis in. Voornamelijk voor mijn baasjes maar ook opeens wat voor mij.

Kregen we vorige week een pakketje uit Nederland van Saskia en familie zat daar voor mij een hele mooie donut in. Nou ik wist niet wat ik zag. Gek ding is het eigenlijk. Dus ik maar blaffen er tegen. Later vond ik het wel wat leuker en toen ik hoorde dat ie ook nog geluid kon maken vond ik het helemaal leuk. Nu kan ik er lekker mee spelen.

Ook kreeg ik van de week nog een tennisbal. Dat is ook grappig want dat stuitert. Alleen als de bal onder de kast rolt kan ik er niet bij en dat vind ik maar niets. Blaffen doe ik dan maar, dan komen mijn baasjes vast om de bal te pakken.

Verder vind ik het wel leuk dat we logeés hebben. Wordt ik nog meer geknuffeld. Ook als mijn baasjes moeten werken is er tenminste iemand thuis. Dus ik heb het wel naar mijn zin zo.
Vanavond is pakjesavond en dan hoop ik ook nog wat te krijgen.

Geen opmerkingen: