vrijdag 12 december 2008

Alleen slapen

Vanacht heb ik voor het eerst alleen in de keuken geslapen. Dat was best wel wennen. Geen baasjes in de buurt, alleen ik in de keuken. Eerst piepte ik wel een beetje maar het bazinnetje kwam nog even me rustig toespreken. Daarna was ik wel rustig en heb ik de hele nacht rustig geslapen.
Het baasje mocht mijn bench die ik kapot had gemaakt gelukkig ruilen in de winkel, alleen was hij die vergeten mee te nemen. Dus mocht ik vanochtend met het bazinnetje mee in de auto om de bench even bij de bakker langs te brengen. Omdat ik nog niet goed kan stilzitten op de stoel in de auto, mocht ik lekker op schoot. Werd ik ondertussen ook nog lekker geaaid. Was dat even lekker. Bij de bakker werd ik ook nog even geaaid door 2 vreemde dames, maar ik geloof wel dat ze me lief vonden.
Gelukkig vond ik het niet zo om ook weer terug te moeten in de auto. Ik bibberde wel een beetje, maar het was ook nog niet zo warm in de auto.

Nu zit ik lekker bij het baasje op schoot dit verhaaltje te schrijven. Daarvoor was ik weer lekker speels bezig. Ik vind het heerlijk om aan de houten vloer te knagen. Lekker stukjes hout eten, jammie. Mag alleen niet van de baasjes. Snap er niets van.
Ook hap ik graag in hun broekspijpen en in hun pantoffels. Elke keer als ik dat doe komen ze weer met dat gekke touw aanzetten. Laat me toch ff lekker bijten.

Vanmiddag ben ik een tijdje alleen omdat mijn baasjes moeten werken. Heel lang alleen ben ik nog niet geweest. Gelukkig komt Janneke vanmiddag nog even kijken met de kinderen. Ben ik toch niet de hele tijd alleen.

Geen opmerkingen: